Dostava in vračila
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 30 dneh od prejema blaga obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov) in ga istočasno tudi vrne.
Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago mora imeti priloženo kopijo računa, blago pa mora biti opremljeno z originalnimi etiketami in obešankami. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži.
Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh od prejema vrnjenega blaga.
Spletna trgovina Inty omogoča tudi zamenjavo kupljenega artikla ali nakup blaga v isti vrednosti, kot je bilo vrnjeno blago.
Kupec lahko izdelke pošlje po pošti, ali preko GLS enostavnih vračil (<a href="https://posljipaket.si/">posalji paket</a>.</u></p). Stroške vračila nosi kupec sam. V primeru, da vračilo opravi preko GLS enostavnih vračil, bo strošek vračila 3,90 € odštet od kupnine blaga, ki bo vrnjena na bančni račun kupca.
Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 15 dni od prejema pošiljke. V primeru, da je bilo naročilo plačano s plačilno kartico ali po povzetju, je kupec dolžan posredovati podatke svojega bančnega računa, kamor se lahko vrne kupnina (podatke lahko dopiše na račun v paketu ali pošlje na mail: info@inty.si).
Naslov za vračilo po pošti: Tibas3 d.o.o., Mali Vrh pri Šmarju 84, 1293 Šmarje Sap
Za menjavo velikosti/izdelka nas kontaktirajte na e-mail ali telefon.
Vračilo poškodovanih pošiljk:
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, katera je dostavila blago (Pošta Slovenije ali GLS).To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije ali GLSjem, bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Dostava in prevzem pošiljke
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk naročenih preko portala inty.si, sta Pošta Slovenije in GLS. Za vse naročeno blago zaračunavamo dostavo na ozemlju države Slovenije glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. V primeru, da kupec blaga ne prevzame v dogovorjenem času in je potrebna ponovna dostava, se kupcu zaračunajo dvojni stroški dostave blaga, ne glede na višino naročila.